woensdag 6 augustus 2008

Start of this personal weather blog

So this is the first entry in my new weather blog. Finally I started it as I wanted to a long time already. It will serve as a sort of diary on my personal weather and "outside science" observations and musings...
[Dutch] Eindelijk: de eerste blog regel voor mijn weer en "Natuurkunde van het Vrije Veld" observaties...! Ik heb een heel aantal observaties op papier staan die ik nog een keer aan deze blog wil toevoegen, maar nog effe kijken hoe precies. Wat kun je hier verwachten? Nou met namen de zaken die mij interesseren uiteraard zoals het weer, weerkunde, allerlei foto's die ik van het weer neem, een beetje over fotografie en bijbehorende software/hardware experimenten, en zeker ook een beetje natuurkunde van het vrije veld! Onder dat laatste versta ik het waarnemen en verklaren van allerlei verschijnselen rondom natuurkundige verschijnselen die je "buiten" kunt waarnemen. Mijn belangrijkste leidraad daarbij zijn de boeken van prof.dr.Minneart, waarschijnlijk zal ik daar nog een blog bericht aan gaan wijden in de toekomst. En verder ben ik geintereseerd in alles wat met aardwetenschappen te maken heeft en dus (!?) ook met zaken als de maan en de zon, dus foto's en berichtjes daarover komen ook nog. Heb je een vraag of een opmerking, mail me dan! (marco punt salden at gmail dot com) of laat een reactie achter...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten